Drive-In Bioscoop
In een tijd waarin we onze sociale evenementen moesten heruitvinden, verraste de W.T. Group hun medewerkers met een fantastisch initiatief. Vanwege de restricties van het coronavirus was de jaarlijkse W.T. Barbecue helaas niet mogelijk. Maar dat betekende niet dat de gezelligheid en het samenkomen in de ijskast gingen. Integendeel, het bedrijf kwam met een alternatief dat zowel innovatief als leuk was: een drive-in bioscoop!
Met hun eigen auto’s togen de medewerkers naar een terrein, van een relatie van de W.T. Group. Bij aankomst werden ze doorverwezen naar de drive through bar, waar ze verwend werden met heerlijke alcoholvrije cocktails. Om de avond nog specialer te maken, ontvingen ze hun eigen gepersonaliseerde W.T. koelbox, gevuld met een assortiment van verschillende drankjes en snacks, perfect voor een avondje filmkijken.
Het diner was een echte traktatie. Kleine gangen, bereid door Simon van de Prins van Terbregge, werden rechtstreeks aan de auto geserveerd door dames op rolschaatsen. Een onvergetelijke ervaring, vol nostalgie en een knipoog naar de klassieke Amerikaanse drive-ins. Voor de film begon, zorgden de rolschaatsdames er ook voor dat ieders voorruit sprankelend schoon was. Zo konden de medewerkers optimaal genieten van de film die op een gigantisch scherm van 12 meter werd vertoond. De keuze van de film was niets minder dan Mission Impossible, een perfecte match voor deze bijzondere avond. En alsof dat nog niet genoeg was, had de W.T. Group een speciale evenementenzender aangevraagd. Dit betekende dat de medewerkers het geluid van de film direct via de speakers van hun eigen auto konden afspelen, waardoor ze de film optimaal konden ervaren.
Ondanks de uitdagingen die de pandemie met zich meebracht, bewees de W.T. Group dat met een beetje creativiteit en aanpassingsvermogen, het nog steeds mogelijk is om onvergetelijke evenementen te organiseren die het moreel van het team hoog houden.